Pages

sobota, 30 marca 2013

Envase/ Pojemnik

Aqui un envase, que va a servir mañana como una papelera en la mesa para cascaras de los huevos. 
Todavia le falta unas capas de barniz. Haciendolo me acuerdo un cuento sobre una gallina y un gallo que solia repetir mil veces cuando era pequeña! El titulo es: "O kurce Złotopiórce i kogutku Szałaputku" 



Powyżej pojemnik, który jutro posłuży jako śmietniczka na świąteczne kolorowe skorupki. Brakuje mu jeszcze kilku warstw lakieru.
Robiąc go przypomniała mi się bajka " O kurce Złotopiórce i kogutku Szałaputku" którą klepałam jak katarynka gdy byłam mała :) 


13 komentarzy:

  1. Piekny decoupage !! Zazdroszcze umiejetnsci decoupage,ja dopiero raczkuje w tej dziedzinie wiec poki co pozachwycam sie Twoimi pracami w decu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Es precioso¡¡¡.............me gusta muchisimo¡¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  3. ¡Qué maravilla! Te quedó precioso!
    Feliz semana.
    Besitos, guapa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, you make such beautiful things.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ha quedado muy bonito!!!!! los colores son preciosos!!!!!!! seguiré pasando a mirar
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  6. Guapisimo tu blog.Tienes cosas muy bonitas, sobre todo los gallos me encantan.Ya me tienes de seguidora.
    BESOS
    RETAZOS DE MADERA

    OdpowiedzUsuń
  7. Eciu piękna parka sprawia wrażenie trójwymiarowe i czekam kiedy zejdą z kubeczka na ziemię.a wiesz kochana jaka to rasa? piękności brawo.JP

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki mamuniu :) jak dla mnie to Grace (Grejs) i Zofia ;), albo kurka Złotopiórka i kogutek Szałaputek, ale pewnie mnie zagniesz:):):)!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny pojemnik!!!
    Kurka i kogucik jak żywe:)
    Nie wiem dlaczego,ale nie znałam tej bajki o kurce i koguciku, ale już nadrobiłam zaległości-znalazłam w internecie i przeczytałam:)
    Natalia O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he! No proszę, a myślałam że Ciebie też zamęczałam moją paplaniną :)

      Usuń
  10. przepiekny pojemnik, kurki jak żywe!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,
    Śliczny pojemnik..uwielbiam decoupage bo daje wielkie mozliwości...
    Co do frywolitek to nie jest to wcale takie trudne...trzeba tylko chcieć i spróbowac i byc cierpliwym- a efekty wówczas zachwycają.
    Bardziej zastanawia mnie jak trafiłas na mój blog?
    Pozdrawiam serdecznie...i będę podglądała nowości u Ciebie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Me encantaron tus trabajos , lindó blog
    Saludos
    Angelica

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...