Pages

środa, 13 marca 2013

Cesta Nomeolvides/ Koszyk Niezapominajki

Diciendo verdad, no es mi primera cesta que hice usando papel periodico. Descubre esta tecnica hace un año y hice una maceta, pero no merece la pena enseñarla aqui.
Hacer una cesta como esa de papel me parece mas facil que hacer decoupage. El trabajo es mas automatico. 

Mówiąc prawdę nie jest to mój pierwszy koszyk z papierowej wikliny. Odkryłam tą technikę rok temu   i wówczas zrobiłam doniczkę używając najprostszego splotu, nie warto ją tu jednak pokazywać.
Zrobienie takiego koszyko- pudełka z papierowej wikliny wydaje mi się łatwiejsze niż decoupage. Praca jest bardziej "taśmowa".





9 komentarzy:

  1. Piękne te rzeczy co jedno to ładniejsze!!!
    Zapraszam do mnie http://bukietowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny! uwielbiam takie koszyczki a ten jest jeszcze z niebieskim kolorem moim ulubionym!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Zdolniaczku!
    Trudno podjac decyzje,czy przyjemniej sluchac Twojego grania ,czy ogladac te cacuszka.Czy istnieje jakas dziedzina w ktorej nie blyszczysz? Koszyczek z niezapominajkami budzi cieple wspomnienia z dawnych lat ,jest bardzo slodki.Cala reszta tez do pozazdroszczenia.

    altoweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga Altóweczko za miłe słowa i odwiedziny!

      Usuń
  4. Koszyk jest po prostu boski, niezapominajki uzupełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego aż brak mi słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh a well-dressed)))) great!

    OdpowiedzUsuń
  7. Красивая, очень нежная корзина! Она прекрасна!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...