Pages

czwartek, 28 marca 2013

Mimbre de papel: Corazón/ Papierowa wiklina: serce

Os pongo siguiente video. Creo que es una obra mas rapida y facil que hize. 
Ahora mirando las fotos veo que falta mas, pero espero que lo entendeis bien. Para corazón de este tamaño necesitaba como 4 o 5 canutos. Lo podeis pintar antes o despues. Haciendo cestas me gusta tener canutos pintados antes (uso pintura acrilica), pero en este caso creo que es mejor hacerlo despues y manera mas facil y rapida es usar una pintura sprey. 
No hay una tecnica para envlolver corazón con canutos. Lo teneis que hacer en todos lados en la forma que os gusta y ya esta.
Si hay algunas dudas, preguntas solo me lo comentais.


Wrzucam kolejne wideo. Wydaje mi się że jest to mój najszybszy i najłatwiejszy tworek jaki zrobiłam dotychczas. Niestety oglądając zdjęcia widzę że przydałoby się jeszcze kilka, żeby pokaz był bardziej kompletny. Może następnym razem.
Do zrobienia serduszka tej wielkości potrzebowałam około 4,5 rureczek. Pomalowałam je wcześniej farbą akrylową. Robiąc koszyczki wolę mieć pomalowane rureczki bo są troszeczkę twardsze, jednak w tym przypadku polecam malować po. Z wielu metod malowania najszybsza to farba- lakier w sprayu.
Nie ma określonej techniki zawijania rureczek na naszej formie. Musicie sami spróbować zaginając rurki w różne strony, aż do uzyskania pożądanego efektu. 
Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości wystarczy dodać to w komentarzu. 

2 komentarze:

  1. Witaj Ewelino :) Dziekuje Ci za komentarz na moim blogu http://isskaas.blogspot.co.uk/ (Isskaa's Wicker paper World) ,widzialam,ze chcialas sobie zapisac,nie mam tam obserwatorow,to taki blog tylko pokazowy dla Anglikow ;-)
    Ale mam drugiego bloga i tutaj serdecznie zapraszam Cie do obserowania : http://isskowyswiat.blogspot.co.uk/
    Bedzie mi bardzo milo Cie goscic :)

    Obejrzalam wideo,swietny filmik,kursik,piekne masz plecioneczki,rowniez zapisuje Twojego bloga,bede wpadac czesciej ;-)
    Pozdrowiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Es muy bonito.............me encanta¡¡¡¡...........ya me he echo seguidora,que el otro día no lo encontraba........

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...