Pages

niedziela, 10 marca 2013

Macetas/ Doniczki

Estas macetas hice tambien imprimiendo el motivo.
En este caso use el papel de seda (no estoy segura si se llamaba asi).Lo he pegado con una cinta transparente a una oja de papel normal y despues lo he metido a mi impresora. Descgraciadamente el papel de seda era tan fino que muchas veces se bloqueaba en impresora. He perdido mucho papel, tinta y los nervios.

Do tych doniczek również użyłam motywu wydrukowanego na drukarce, tym razem na papierze jedwabnym (nie mam pojęcia jak on się w Polsce nazywa). Przykleiłam go taśmą klejącą do zwykłego papieru i do drukarki! Niestety jest on tak cieniutki że w wielu przypadkach kartki blokowały się w drukarce. Straciłam na to dużo czasu, papieru i nerwów.




Lo bueno en este caso era que no necesitaba muchas capas de barniz para perder la frontera del dibujo, ademas pintar las sombras y todo resto hice con mucho gusto.\

Pozytywną stroną tej metody jest idealne wtopienie się obrazka w tło, cieniowanie i wykańczanie było czystą   przyjemnością, nie potrzebowałam również tylu warstw lakieru. 



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...