Pages

czwartek, 28 marca 2013

Mejor tarde que nunca/ Lepiej późnio niż wcale.

Hola a todos! 
Para que sea mas comodo voy escribir en español encima de las fotos y en polaco debajo. 

Witam wszystkich!
Żeby jakoś ułatwić czytanie moich postów najpierw będę pisać po hiszpańsku, a następnie poniżej zdjęć po polsku. Mam nadzieję że będzie łatwiej.

Estoy orgullosa de mi misma porque por la primera vez he empezado hacer las decoraciones para festivos antes que se empiezan los festivos. 
Antes no era asi, siempre acababa mis trabajos despues, y asi tengo un angel a crochet que tiene que esperar a su estreno hasta diciembre:) y ahora acabo de sacar un mantel a crochet que acabe despues de Semana Santa el año pasado.
Os dejo tambien patron, igual alguien lo hace para siguientes festivos.
Gracias por vuestra atencion ;)



Jestem z siebie dumna! Po raz pierwszy udało mi się przygotować świąteczne ozdoby zanim rozpoczęły się święta. Zwykle kończyłam moje różne stworki po świętach, i tak mam szydełkowe anioła, który musi poczekać na premierę do grudnia a dzisiaj wygrzebałam z szafki serwetkę którą skończyłam po zeszłorocznych Świętach Wielkanocnych.
Zostawiam Wam również wzór, być może ktoś wykorzysta na przyszłe święta.
Dziękuję za uwagę ;)

4 komentarze:

  1. Oh dios mio, que bonito!!! Eres artista absoluta, te admiro:)) besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias Hanan, te agradezco mucho por todos tu comentarios, me alivias para seguir con eso, un besito!

      Usuń
  2. Cześć skarbie.piękne delikatne wielkanocne wianuszki,jak gniazdka rajskiego ptaszka.cudowne.moja artystko.JP

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Mamuniu, następny zrobię w domku na kolejne święta wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...