Pages

czwartek, 28 marca 2013

Mimbre de papel/ Papierowa wiklina

Me encantan cosas hechas de mimbre de papel (si digo mal, porfa que alguien me corrige!)
Por poco tiempo y muchas ganas de hacer todo, no me he dedicado demasasiado para hacer cosas usando esta tecnica. Como siempre, en vez de ir paso a paso descubriendo motivos para hacer cestas, decidi hacer una decoración para Semana Santa. Quitando motivos tipicos sirve como una decoración de hogar tambien. 
Hize un corazón y una guirnalda?...(asi me traduce mi amigo google :) )
Para hacer corazón encontre muchos tutoriales en internet, con guirnalda era peor... encontre tambien muchas instrucciones, pero tenian otra forma que me interesaba en este momento. Hize pagitas utilizando casi dos periodicos y empeze enredar mi guirnalda. Como es resultado lo veis. Espero a vuestros comentarios :)! Todo trabajo esta documentado, entonces pronto os pongo tutoriales como hacerlo.
Un saludo!







Uwielbiam przedmioty wykonane z papierowej wikliny! Jako że uwielbiam wszystko co manualne nie wyrabiam czasowo na wypróbowanie wszystkich technik które plączą mi się po głowie i po sieci :). 
Do jednej z nich mogę zaliczyć wyroby z papierowej wikliny. Jak zwykle zaczynam na opak, bo zamiast ładnie ćwiczyć robienie koszyczków i rozszyfrowywać ich wzory, postanowiłam zrobić te oto ozdoby wielkanocne. Oczywiście wystarczy usunąć wielkanocne dodatki i mogą ozdabiać nasz dom przez cały rok.
Wzór na papierowe serce znalazłam bez problemu w internecie. Już kilkakrotnie obiło mi się wcześniej o oczy, jego wykonanie jest banalnie łatwe i szybkie! Gorzej było z wieńcem, bo takiej formy jaka mi się ubzdurała w głowie nie byłam  wstanie znaleźć. Pooglądałam kilka zdjęć wieńców wykonanych ze zwykłej wikliny, skręciłam w rureczki prawie dwie gazety i taki oto rezultat mojej plątaniny. Sami oceńcie :)
Proces robienia jest udokumentowany więc wkrótce wrzucę tutorial krok po kroku.
Pozdrawiam!




3 komentarze:

  1. Powiem Ci, że mnie też chodzą po głowie takie wieńce, więc chętnie podpatrzę jak Ty to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne... Ostatnio oglądałam takie z wikliny i bardzo mi się podobały, ale ten zamiennik z papierowej wikliny jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wykonane. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z wikliną papierową, będę chętnie zaglądać do Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...