Pages

niedziela, 10 marca 2013

Las Gracias / Trzy Gracje



Desde siempre estuve interesada en todas manualidades. Me encantan todas cosas hechas a mano, son tan especiales y unicas.
Hace dos años descubrí decoupage. 
Al inico estuve solo mirando a los magnificos objetos ornamentados en esta tecnica. Finalmente empecé crear mi propio mundo de decoupage.

Od zawsze interesowałam się wszelkimi ręcznymi robótkami. Uwielbiam wszystkie przedmioty zrobione ręcznie, są tak wyjątkowe i unikalne.
Dwa lata temu odkryłam decoupage.
Na początku wyłącznie oglądałam cudne przedmioty ozdobione tą techniką.
Ostatecznie zaczęłam tworzyć mój własny świat w decoupage.


Los primeros pasos no eran facil.
Aqui mi primer decoupage. El dibujo descarge de internet y lo imprimi en un papel normal. Despues usando una lima intente hacer el papel mas fino.

Pierwsze kroki nie były łatwe, zwłaszcza w Hiszpanii gdzie decoupage nie jest aż tak popularny. Na dodatek wytłumaczyć sprzedawcy w sklepie czego poszukuję w obcym języku...bywało wesoło:)
Tutaj mój pierwszy decoupage. Wzór wydrukowałam na zwykłym papierze i później delikatnie ścierałam papierem ściernym lewą stronę.




















2 komentarze:

  1. Aún que es la primera obra, tiene mucho nivel...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jo......es muy bonito....¡¡¡

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...