Pages

poniedziałek, 11 marca 2013

Mas profesional? / Profesjonalniej?

Despues el juego con impresora finalmente conseguí servilletas para hacer decoupage en la forma mas profesional. Pasando vacaciones en mi pais en vez de trabajar con objetos pequeños mejorando mi tecnica decidi hacer muebles. Estaba loca!
Era un trabajo muy duro.
Los muebles me trajo mi hermano. Eran viejos muebles de sus hijos, llenos de pegatinas!
Compre una maquina con finales distinos para cortar y limar. No se como se llama profesionalmente ni en mi propio idioma. Usando la he quitado todas pegatinas y viejo barniz.
No puedo decir que soy un experto en limar con esta maquina. Es dificil conseguir un superficie muy recto, pero efecto final no es tan malo.

Po zabawie z drukowaniem obrazków dorwałam się do normalnych serwetek żeby zrobić decoupage w formie bardziej profesjonalnej. Chyba przez tą ekscytację że mam w końcu serwetki, a może przez meble które dostarczył nam mój brat porwałam się z motyką na słońce i postanowiłam zrobić decoupage na meblach!
Dokładniej meble należały do moich bratanków, więc były pełne pięknych kolorowych naklejek:)
W celu usunięcia ich, oraz grubej warstwy lakieru którą były pokryte udałam się do Castoramy aby zakupić odpowiednią maszynę.
Lakier i naklejki usunęłam, niestety nie mogę powiedzieć że powierzchnia pozostała idealnie równa, ale efekt końcowy całkiem zadowalający.









Espero que mis queridos sobrinos no me van a matar cuando verán sus fotos arriba. Ahora los dos son adolescentes:)

Mam nadzieję że moi kochani siostrzeńcy mnie nie zabiją jak zobaczą swoje zdjęcia powyżej. Teraz to już nastolatki:) (jest tam również mój bratanek, ale w obecnym wieku jeszcze mi nie zagraża)


Esa mesa todavia pertenecia a mi abuela.
Ten stolik należał jeszcze do mojej babci. 







Aqui siguiente armario, bastante viejo.
Tutaj kolejna, dość stara szafka.







1 komentarz:

  1. Kręgosłup boli po takich zmaganiach, ale radość koi ten ból. Gratuluję sukcesu w meblarstwie. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...