Pages

sobota, 20 kwietnia 2013

Gracias por estos premios! Dziękuję za wyróżnienia!


Hola!
Hace dos semanas recibi mi primer premio (en espanol), unos dias despues siguiente (en polaco) y hace pocos dias otro! Muchas gracias por todos!
Estuve muy contetnta, pero despues de leer primera pregunta en espanol ya sabia que voy a necesitar mas tiempo para responder a todas, entonces espere hasta hoy!
Voy a responder a preguntas en el mismo idioma sin traducirlos porque si no me quedo aqui hasta la noche ;)

Witam serdecznie!
Dwa tygodnie temu otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie. Niezmiernie ucieszyłam się tym faktem, aczkolwiek po przeczytaniu pytań w języku hiszpańskim wiedziałam że będę potrzebować na to więcej czasu i tak zeszło mi aż do dzisiaj. W tym czasie otrzymałam dwa kolejne już po polsku, więc szybciutko odpowiadam, nominuję, bo troszkę się tego nazbierało. Nie będę tłumaczyć pytań i odpowiedzi na inny język, bo zostałabym tutaj  do nocy ;). Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie wyróżnienia!!!

El premio Best Blog vino de mano de Monica de Manualidades y tendencias DIY. El nombre de su blog dice todo :). Os invito para pasar por su blog! Tiene muuuuucho para ver! Un monton de buenos tutoriales y ideas, seguro lo disfruteis! Mas todo escribe en tres idiomas!

Pierwsze wyróżnienie Best Blog otrzymałam od Moniki z Manualidades y tendencias DIY (rękodzieła i tendencję DIY). Nazwa jej bloga mówi wszystko. Zapraszam do odwiedzin, bo znajdziecie tam mnóstwo ciekawych instrukcji i pomysłów. Na pewno wam się spodobają, na dodatek tekst jest pisany w trzech językach.

Preguntas de Monica, para que me conoceis mejor ;) 

1.- ¿Qué te gusta más cocinar: postres o platos cuchara?
Me encanta cocinar todo, pero mas, creo que postre, igual por eso que lo hago solo para dias especiales. , ademas me encanta todo que es dulce y con chocolate :) 
2.- ¿Qué es lo más importante para ti en una persona: la personalidad o el físico?
Claro que personalidad.
3.- ¿Cuándo empezaste el blog?
Mi blog es muy frescito y tiene solo un mes.
4.-¿Quién fue la persona que te inspiró para empezar en este mundo?
Fueron todas las chicas polacas que hacen decoupage y comparten sus trabajos por blogs.
 5.-¿Sueles seguir muchos blogs o te llegan seguidores por otras personas que te han conocido?
Todavia no se que significa mucho en este mundo :)! Como soy al inicio de este camino sigo mucho, para aprender mas :) 
 6.- ¿Qué te gusta más: cocinar o que te cocinen?:
Puedo responder que no entiendo bien la pregunta? Puedo :), es mi blog...
7.- ¿Comes en casa o en el trabajo?:
   Como en casa. 
 8.- ¿Sueles hacer recetas de verduras?:
 Me encantan las verduras! No me imagino dia sin verduras y los pongo en todos mi platos. 
 9.- ¿Cual es tu mejor receta?:
Tartas!!!! 
10.- ¿Qué le pides a una persona para que sea tu amiga?:
 Amistad verdadera tiene mucha importancia para mi y en realidad puedo decir, que tengo una amiga verdadera y se que es amistad para toda mi vida y aqui no hace falta pedir. 
11.- ¿Cuál es la mejor película que has visto?
Dificil para elegir...me gustan peliculas de...y ahora se como se dice en polaco  "filmy kostiumowe", py no puedo encontrarlo en espanol :) igual puedo decir que es cine historico, pero no es exactamente lo mismo.
La pelicula a que me gusta volver a verla es "Amadeus"

Ahora mi 20 premiados con el Best Bolg:
el taller de Arbil
un hueco decoupage
quelcolandia
Decoupage, tránsfer, restauración, pintura y otras técnicas
De todo un poco
Desde mi terraza,el refugio de Mayte
Las Manualidades de Marta
Retazos de maderas
Cajas de Caramelos
El jardin de mis flores AMANTISIMA
artesanias de Lupe
scrapapers
las cosas de mi tata
mis trapitos
Manualidades Anaki
BY NEYMES
Un desig: un detall
alp1
artesanias de encar
cosas de Yoyi

Enhorabuena a todos!
Ahora les toca a los afortunados otorgaf el premio a otros 20 blogs y responder a las preguntas para que les conozcamos mejor!!!



Premio Liebster Blog he recibido de mano de Agnieszka de Bziki M.Argherity. El nombre de su blog puedo traducir como locuras de M.Argherita :). Hace de todo un poco, me ha inspirado para aprender de hacer nuevas cosas, merece la pena ver sus trabajos, pues os invito para pasar por su blog. Ademas es una persona muy simpatica y por una pregunta de servilletas que le hize hace poco, hasta ahora seguimos hablando por email:) Segundo premio de Liebster Blog recibi de Handmade nocąEs un blog muy frescito pero lo ha empezado muy profesional, tambien les invito para hechar un vistazo.

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymałam od Agnieszki Bziki M.Argherity. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej bloga, bo warto! Tworzy różnorodne i piękne prace. Zainspirowała mnie niejednokrotnie do rozwijania moich "ręcznych umiejętności"! Poza tym jest bardzo sympatyczną osobą i przez jedno pytanie o serwetki do dziś korespondujemy ze sobą :). Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam Cię serdecznie :)!
Drugie wyróżnienie Liebster Blog otrzymałam od Handmade nocą.... Myślałam że mój blog jest najmłodszy a okazuję się że nie :). Blog handamade nocą jest świeżutki, ale widać profesjonalne podejście do decoupage, również zapraszam do jego odwiedzin.

Pytania które otrzymałam od Agnieszki (ograniczone do siedmiu):

1. Z której pracy zamieszczonej na Twoim blogu jesteś najbardziej dumna? 
Ciężko odpowiedzieć, bo w każdą wkładam wszystko co mi siedzi na duszy i sercu więc nie mogę wybrać tylko jednej. 
2. Dlaczego właśnie z niej?
3. Jakie projekty chciałabyś zrealizować w najbliższym czasie?
Sporo tego...czeka na mnie filc (już zakupiony,mam nadzieję że mole się jeszcze do niego nie dobrały), zawsze podobały mi się frywolitki, no i jeszcze ostatnio napatrzyłam się na soutache i jestem chora :) 
4. Jaka tematyka blogów (oprócz handmade) Cię interesuje?
Kulinarne :) 
5. Co Cię inspiruje? 
Jak mam stworzyć coś nowego to mój mózg przez parę dni pracuję na bardzo wysokich obrotach...i chyba wyłapuję wszystkie obrazy jakie mu się nawiną, a później jakoś to przetwarza, więc inspiruje mnie wszystko dookoła :)
6. Gdybyś mogła wybrać dla siebie jeden talent, co by to było?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie...chyba te moje "małe talenty" już mi wystarczą :)
7. Cecha osobowości jaką chciałabyś posiadać to...
...chyba aż tak się nie uzewnętrznię tutaj żeby wypisywać najgłębsze prawdy...ale chciałabym być może bardziej ufna. Względem siebie i innych ludzi...a jednak trochę się uzewnętrzniłam :)

Teraz kolej na pytania od Handmade nocą:

1. Ulubiona piosenka?Bardzo zależne od nastroju, pory roku a nawet roku, więc nie wychylam się z jednoznaczną odpowiedzią
2. Ulubiony kwiat?Może niezapominajka :)3. Ulubiona książka?Tu podobnie jak z piosenką4. Ulubione zajęcie?Leniuchowanie5. Kot czy pies?I kot i pies
6. Słodkie czy słone?Tutaj ewidentnie słodkie
7. Podróże czy domowe zacisze?Jest czas na podróże i jest czas na spędzenie go w domowym zaciszu8. Miasto czy wieś?Podobnie jak z podróżami9. Prezenty hand made czy gotowe?Hand made, chociaż jak ktoś by mi podarował dom z basenem to też się ucieszę ;)10. Kolorowo czy black&white?Kolorowo11. Zawsze marzyłam/em o...domku na wsi...I mam!!! :):):):):)


A teraz zasady, pytania, wyróżnienia...
Nominacja do LIEBSTER jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował. 

Jako że otrzymałam dwa wyróżnienia Liebster Blog przypada mi przekazać je aż 22 blogom.
Moje wyróżnienie przyznaję:

mala pracownia weroniki
pracując rączkami i fantazją
Prezenty na każdą okazję
zakątek pamiątek
yagoshkaart
moje wariacje z rękodziełem
violinowo
upomin
Teofano Atelier
Robótkowy Świat Kundzi
Rozmaitości u Atiny
Prace Anki
Orbita działań twórczych
sutaszomania
Kuferek z pasją
Aleja Inspiracji
Deco u Gosi
DecoArtMag
Kawusiowa po godzinach
Artulka
Anioł i cała reszta
Aliwero- domowa pracownia niespokojnych rąk

Wszystkim blogom serdecznie gratuluję i zapraszam do zabawy, a oto moje pytania:
1.Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to...
2.Dawanie prezentów czy ich otrzymywanie?
3. Największe marzenie?
4. Wakacje z biurem podróży czy "na własną rękę"?
5. Szpilki czy baleriny?
6. O czym myślisz gdy patrzysz w niebo?
7. Najfajniejsza rzecz jaka Cię w życiu spotkała to...
8. Cecha osobowości jaką chciałabyś posiadać to...
9. Niezapomniany smak dzieciństwa
10. Kto najbardziej wspiera Cię w Twojej pasji?
11. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?

24 komentarze:

  1. Muchisimas gracias.............me has alegrado el Sabado con este premio,me gusta muchisimo tus trabajos....un beso muy grande desde Alicante

    OdpowiedzUsuń
  2. OLÁ AMIGA!!OBRIGADA POR ME ESCOLHER,EU ADORAR O PREMIO SIM?BREVE VENHO PEGAR.BOM SABADO.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muchisimas gracias por el premio..creo q es demasiado..yo aun ando empezando...pero me ha echo muy feliz y me anima a mejorar!! Y felicidades a ti por tu premio y a las demas.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry!! MARIA CRISTINA!! MUJ MAMINKU

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. :)W takich sytuacjach ciągle mam tremę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muchisimas gracias por acordarte de mi.
    Tu si que haces un gran esfuerzo.... En los dos idiomas.Felicidades por tu premio.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Felicidades por este premio, te lo mereces que haces cosas muy bonitas.
    Y gracias por acordarte de mi y de mi blog.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina felicidades por el premio y que bueno conocer un poco más de ti
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  10. ¡Enhorabuena por tu premio!
    Muchas gracias por concedérmelo a mí. Lo llevo con mucho cariño a mi blog y lo subo en mi próxima entrada. Gracias.
    Besitos, guapa.

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni zasłużone wyróżnienia i decenienie twojego talentu.
    Dziękuję za miłe słowa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Muchísimas gracias, Ewelina!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muchísimas felicidades Kohana!!! Tengo toda la confianza con todo lo que haces, siempre haces lo mejor, tengo much para aprender de ti y Estoy muy orgullosa de ti~!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Eweline guapa mil gracias!!!!!! de verdad que me hace mucha ilusión que me des el premio, me llevo el logo a mi blog. Un abrazo!! Estamos en contacto

    OdpowiedzUsuń
  15. Muchas gracias por el premio, me lo llevo a mi blog de premios pero desgraciadamente no tengo tiempo de contestar a las preguntas.
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola linda!! He llegado hasta aqui por medio de otros blogs y me he animado a escribirte para invitarte a pasarte por el mio y a seguirme si a ti te parece interesante el mío!! de esa forma estaremos en contacto!! un beso enorme y encantada de haberte encontrado!!! c.o.c.o. Y POR CIERTO, ENHORABUENA POR TODOS LOS PREMIOS! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muchas gracias por darme el premio, me lo llevo con mucha ilusión a mi blog, y ahora que ya conozco tu blog, me quedo e iré viendo tus trabajos.
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ślicznie dziękuję za wyróżnienie , i jest niezmiernie miło ,że trafiłam na Twojego bloga , który jest tak cieplutki , że nie raz będę gościem u ciebie . Na pytania odpowiem jak tylko ''dogadam'' się z moim komputerem ha, ha . Gorąco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Powoli przystępuję do zabawy. Cieszę się, że mogłam Cię poznać poprzez Twojego bloga. Przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, dziękuję za wyróżnienie... mam spore zaległości blogowych - w tym napisanie posta z wyróżnieniami. Postaram się jak najszybciej to nadrobić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wyróżnienie :) Późno, bo późno, ale mi niezmiernie miło i się cieszę :)
    Pozdrawiam i życzę dalszej twórczej działalności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muchisimas gracias guapisima.Perdona la tardanza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muchisimas gracias guapisima.Perdona la tardanza.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...