Pages

czwartek, 4 kwietnia 2013

Mi botella preferida/ Moja ulubiona butelka

Como que algunos amigos saben sobre mi hobby, han pensado sobre mi y me trajeron esa botella. Al principio pense hacer un decoupage y regalarla a ellos, pero me gusto tanto como me ha salido que se quedaba en mi casa. Hize casi el mismo motivo en una botella redonda (para buscarla en blog: etiquetas-botellas), pero cuadrada se presenta mucho mejor en mi opinión. 
Solo falta "relleno". Igual un dia me dedico para hacer un licor como lo hace mi prima N. Sus licores es una maravilla unica! 




Jako że niektórzy znajomi wiedzą o moim hobby, jakiś czas temu podarowali mi tą oto butelkę. Na początku chciałam zrobić na niej decoupage i później podarować właścicielom, ale tak mi się spodobała
że została w domku. Zrobiłam prawie identyczną butelkę z tym że okrągłą ( do wyszukania na blogu- w zakładkach butelki), ale kwadratowa jakoś bardziej przypadła mi do gustu. Brakuję tylko "wypełnienia".
Kto wie, może któregoś dnia skuszę się na zrobienie jakiegoś likierku, takiego jakie robi moja kuzynka N. Jej likierki są pysznie niepowtarzalne!

19 komentarzy:

  1. Eweline yo también me la quedaría!!!!!!!!!! porque te quedó genial

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Preciosa!!!! Gracias por tu visita, tienes unos trabajos maravillosos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna butelka! Zapraszam na Candy:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna..taka z upływającym czasem...choć "wypełnieniem" można byłoby się delektować z takiej butelki.
    Piękne Twoje decoupage. Takie nowatorskie..
    Mam troszkę podwójnych serwetek, a i może jakieś frywolitki zrobiłabym dla Ciebie...kiedyś tam...Jeśli tylko miałabyś ochotę.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelinko ,dom, czas, zatrzymany na butelce.A w środku ,kiedyś tam coś co rozgrzeje serce.dla mnie to piękne i nostalgiczne,K C.jp

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelka genialna z reszta wiesz, że mam słabość do twych butelek- to takie hmmmm.. "perełki"!
    A z wypełnieniem nie ma problemu:) jak coś w wakacje "wyprodukuję" z chęcią podeślę do słonecznej Hiszpanii:)Na pewno naleweczka będzie zadowolona, że "pomieszka" sobie w takim cudeńku:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już zamawiam, bo tu brak takich pysznych owocków leśnych itp., co najwyżej mogę spróbować z truskawkami a i te jakoś nie smakują tak samo. Buźki!

      Usuń
  7. tienes unos trabajos preciosos,
    muchas gracias por pasarte por mi rincón , me ha encanto todo lo que he visto tuyo así que por aquí me quedo
    besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna butelka,piękne Twoje wszystkie prace(właśnie sobie pooglądałam).Nie znałam Twojego bloga.Dzięki Twoim odwiedzinom u mnie, mam teraz przyjemnośc zaglądać do Ciebie.Z pewnością będę częstym gościem.Lubię ten styl.Pozdrawiam z jeszcze mocno ośnieżonej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosos trabajos, me quedo de seguidora para no perderme ninguno.
    Gracias por tu visita y comentario, eso me ha permitido conocer tu blog.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola Ewelina,muchas gracias por tus cariñosos comentarios. Tienes un blog muy bonito y tus trabajos son una maravilla!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola guapisima.......la botella es divina,normal que te la quedes........yo lo haria......

    OdpowiedzUsuń
  12. Muchas gracias chicas por todos vuestros comentarios! Mi blog empieza a vivir :)
    Dziękuję za wszystkie miłe komentarze od Was!
    Dzięki Wam mój blog zaczyna budzić się do życia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buenas noches guapa primero darte las gracias por tu visita a mi blog y agradecerte el comentario .Un placer conocer el tuyo y sobre esa botella que has tuneado es una preciosidad...yo también me la hubiera quedado ...jeje Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Maravillosa!!!! Desde luego,este arte no se olvida...me quedo.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. OLÁ EWELINA,SUAS ARTES SER BONITAS,ACABEI DE CHEGAR POR AQUI,PARABÉNS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  16. ;-)
    Zapraszam Cię po wyróżnienie.
    I czekam na email.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola!..hermosos trabajos te felicito;)..Saludos

    http://lilylop-art.blogspot.com.mx/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...