Pages

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Regalo para boda/ Ślubny upominek

Hola a todos!
Hoy os enseño mi pequeño regalito para unos amigos que se casarón ayer! 
Como que son conectados con la musica no podia faltar un accento con notas.
La caja...creo que es mi caja mas exigente! 
4 dias estuve pensando como hacerla, esperando a una inspiración! Mi cerebro buscaba ideas desde la mañana hasta la noche, sudandose :)!
Despues horas por buscar motivos para imprimir, lucha con mi impresora que fallaba mil veces y finalmente ya realización de ideas que pasaban por mi cabeza.
Era un reto para mi! Pintar rayas, hacer una composición en parte superior con motivos elejidos y por fin hacerlo de forma consistente. 
Los corazones de papel y vela eran un punto sobre la i.
En realidad hasta final no estaba completamente satisfecha de mi trabajo, pero reacción de los novios me tranquilizaba y ya puedo respirar :) 

Descraciadamente no me salieron bien fotos de parte superior. En primera foto se ve mejor pero es con flash. 

Saludos!







Witam wszystkich!

Powyżej zestaw który wykonałam na prezent ślubny dla znajomych.
Podstawę stanowiła oczywiście szkatułka, a świeczka i serduszka z papieru to taka kropka nad i.
Zrobienie tej szkatułki było prawdziwym wyzwaniem!
Przez cztery dni poszukiwałam w głowie pomysłu i inspiracji na jej zrobienie. Kładłam się spać i budziłam zastanawiając jak ją zrobić?! Następnie sporo godzin spędziłam na poszukiwaniu odpowiednich motywów do wydruku. Kolejno walczyłam z drukarką, która na złość zużyła wszystkie tusze, plamiła i robiła co w jej mocy aby mnie wyprowadzić z równowagi!
Namalowanie pasów, ułożenie motywów i zrealizowanie wszystkich zrodzonych wcześniej pomysłów tak żeby to miało ręce i nogi i tworzyło spójną całość trwało kilka dni. 
Prawdę powiedziawszy nie do końca byłam zadowolona z efektu mojej pracy, ale to chyba były bardziej obawy czy aby się spodoba?  Na szczęście szczera wdzięczność i radość Pary Młodej rozwiała moje wątpliwości i już oddycham spokojnie :) 
Niestety zdjęcia samego wieczka nie wyszły zbyt ostro, dlatego jego jedyne w miarę dokładne ujęcie jest z fleszem (zdjęcie nr 1), reszta już w miarę naturalnych kolorach.
Pozdrawiam ciepło!








26 komentarzy:

  1. Przepiekne,przecudowne,rowniez bylabym szczerze zadowolna gdybym taki prezent dostala :-) Zaden,nawet najpiekniejszy prezent kupny nie odda tego co daje prezent zrobiony swoimi rekoma...a jeszcze w tak mistrzowskim wykonaniu! Kilkudniowa praca przyniosla rewelacyjne efekty,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. OLÁ EWELINA,EU AMAR SUA CAIXA,AS LATERAIS FICARAM LINDAS,PARABÉNS.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pues te felicitó Ewelina porque te quedó super bonita!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć skarbie ,piękny prezent delikatny romantyczny ,te koroneczki ,róże herbaciane,zdjęcie młodej pary.niepowtarzalny dar od serca.gratuluję Ewelinko możesz być dumna ze swego dzieła.K.C.JP.

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh przepiekne te pudełko! nie było możliwości żeby się komuś nie spodobało, dużo pracy ale warto dla takiego efektu!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh.es preciosa la caja...y la convinación de tecnicas divina.........¡¡¡......me gusta muchisimo

    OdpowiedzUsuń
  7. Una caja maravillosa, quedó espectacular.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelina me encantan tus trabajos , a mi me gustaría aprender hacer ese tipo,,, te estoy siguiendo
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  9. FELICITACIONES, UN TRABAJO PRECIOSO!!!
    SALUDOSSS!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encanta, te ha quedado preciosa!!!
    http://manualidadeseltallerdemarivi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutamente divinaen cada detalle y los tonos finisimos Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Ewelinko bardzo mi się podobają twoje prace.pozdrawiam.Józek Bereza. ziutek45@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szkatułka i wata tych nocy nieprzespanych bo efekt jest powalający.Za to świeca..ba..taka w klimacie niespełnionych moich marzeń...i Ty dobrze wiesz jakich.Czekam na kolejne pełne twórczych pomysłów prace...;-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pero...que ven mis ojos!! No sabia que se te daba tan bien esto de las manualidades! Increible! Toda una artista!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muchas gracias por todos vuestros amables comentarios!
    Dziękuję uprzejmie za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam!
    Nominowałam Cię do Liebster Award!
    Zapraszam po wyróżnienie:
    http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/2013/04/wyroznienia-liebster.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Como siempre, son preciosos, ya esta vez esas rayas simples y ligeros han flashed mis ojos otra vez!!

    Tantos comentarios, ya es dificil quedarme en la primera fila!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ves...haz llegado tarde esta vez, pero no te preocupes para mi eres siempre primera :)
      Un besito!

      Usuń
  18. Super prace, piękny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. muy , muy bonita , me gusta todo es muy fina
    besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszymy się z Twoich dzieł są piękne. Ciekawi jesteśmy czym nas możesz jeszcze zaskoczyć. cierpliwości dla małżonka....mama i tata E. i T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu :)...cierpliwość mam już na poziomie anielskim, także radzimy sobie ;)

      Usuń
  21. Bardzo piękne jest to dzieło, prezent niesamowicie oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. elegant casket ... very nice)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maravilloso me encanta.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...