Pages

niedziela, 28 kwietnia 2013

Solo una servilleta/ Tylko jedna serwetka

Creo que es mi trabajo menos exigente que hize hasta ahora. Por primera vez decidi solo pegar una servilleta, poner barniz y ya esta! La servilleta que he elegido, tenia tantos motivos que no faltaba hacer nada mas. Use demasiado agua pegando servilleta y se arrugaba, pero era mi primera experiencia con decoupage debajo del cristal  y tambien con la vela y estoy bastante contenta por el resultado.

Wydaje mi się że jest to jedna z moich najmniej wymagających prac. Wystarczyło po prostu nakleić serwetkę i polakierować, nic więcej. Motyw serwetki był już tak zróżnicowany, że moje dodatkowe "ciaptanie" farbkami mogłoby tylko zaszkodzić. Po raz pierwszy zmierzyłam się z decoupagem pod szkłem, oraz na świeczce i jestem całkiem zadowolona z rezultatu, aczkolwiek w tym przypadku 90% to serwetka :). Wiem, że na przyszłość muszę oszczędniej używać kleju, bo serwetka delikatnie mówiąc się pomarszczyła.







22 komentarze:

  1. Hola Ewelina!...me encantaron los 3..mis felicitaciones por tu trabajo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hola , Ewelina están preciosos la servilleta es muy bonita y yo no veo esas arrugas
    besos y feliz domingo

    OdpowiedzUsuń
  3. Pues te ha quedado precioso el conjunto

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh pues te ha quedado perfect Ewelina! Yo tampoco veo las arrugas :-S te animo a seguir guapa, Muackkkk

    OdpowiedzUsuń
  5. Que fácil, me diste una idea para hacerme una ,, me encanto
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  6. Hay que ver lo que da de si una servilleta, te ha quedado precioso el conjunto.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encanta, te han quedado preciosos, bss.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt pracy piękny, chociaż jak twierdzisz to tylko serwetka-nieważne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejciu jakie to piekne! Ogladajac Twoje prace i jeszcze czytajac,ze to trudne nie bylo to az ma sie ochote sprobowac,ale ja chyba nie mam serca do decu,jedynie na koszykach mi wychodzi,bo powierzchnia nierowna,zmarszczki moga byc,nie widac wiec mozna hulac....ale na takich plaskich powierzchniach nie wychodzi mi,nie umiem,marszczy sie,targa...ehhhh...
    Piekny komplecik zrobilas,bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza, moje też się marszczą, rwą i co tam jeszcze możliwe! Przy Twoich zdolnościach wiklinowych na pewno również decu zacznie Ci wychodzić tak samo pięknie. Ja z kolei walczę z wikliną, łamie paznokcie i buduję "krzywe wieże":)

      Usuń
  10. Qué bonita ha quedado la vela¡¡
    Acabo de descubrir tu blog y me gusta, pásate por el mio si tienes un ratito y si te gusta nos seguimos. Bss.
    http://atentamente-carmen.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Eciu piękne delikatne.świeca i szklane tacki bezbarwne mało kto by na nie spojrzał,lecz ty tchnęłaś w nie piękno przyrody,jak kropla deszczu ożywia zwiędły kwiat,tak ty robisz to samo.JP.KC .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo...dzięki mamuniu :), chyba Ci założę blog z Twoją poezją :)

      Usuń
  12. Tu blog es encantador.
    Te de jo mi blog espero tu visitas.
    http://guillermorcillo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haces unos trabajos preciosos!!! espero aprender alguna cosa...muchas gracias por visitar mi blog...un beso!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik bardzo elegancki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze podpowiedział ci Twój zmysł artystyczny aby nie dodawać żadnych malowań. Bo rzeczywiście mógłby koszmarek powstać. Niektóre motywy wyglądaja dobrze bez żadnych ingerencji. Bardzo ładny, dobrze skomponowany komplet. Co do zmarszczeń. Ja używam podkładu do szkła. Po wyschnięciu staje sie on przezroczysty a szkło nie jest lodowiskiem. Jeśli uzywałaś kleju do szkła mogłas go uzyć jako podkładu. Bo jeśli był to zwykły, to szkło mogło stracic na przezroczystości. Tyle porad. :)I jeszcze raz gratuluje udanego kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze, dzięki Wam mam ochotę na dalsze tworzenie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Gracias a todos por vuestro soporte con tan amables comentarios, me animais para seguir con ese trabajo!
    Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo udany komplecik, znam serwetkę ale nie przyszło by mi do główki że może tak fajnie się prezentować, gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...