Pages

poniedziałek, 27 maja 2013

Caja de pañuelos/ Chustecznik

No es mi ultimo trabajo, pero unico que esta acabado totalmente y tiene fotos. Con este tiempo tan horible me dedico mas a mis trabajos, sin pensar lo que esta pasando fuera. Hize tambien fotos paso a pasa de esta caja y los pongo aqui con instrucción pronto...cuando mi cabeza se despierta bastante para escribir todo:)
Muchas gracias por vuestras visitas y comentarios!

Nie jest to mój ostatni "wytworek", ale jedyny zakończony i po sesji zdjęciowej. Z tak paskudną pogodą za oknem, która trwa już długo za długo, zanurzam się całkowicie w moich pracach i tak przez tą chwilę zapominam o tym co się dzieję za oknem. Zrobiłam również zdjęcia krok po kroku tego oto chustecznika i wkrótce je wrzucę, muszę tylko wysilić bardziej moją głowę, bo jak na razie to śpi. 
Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.


19 komentarzy:

  1. Madre mia!!!! te ha quedado fenomenal, me encanta.Que le has puesto en la rayas y en la tapa que parece que brilla?? menudo trabajazo guapa, como me gustan tus cosas.....
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, lubię takie podrapania i słodkie kolorki. Jak widzę użyłyśmy tych samych kwiatów do zdobienia, tyle, że ja z mniejszej serwetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ha quedado ¡Bellísima!!! Me encanta.
    Feliz semana.
    Besitos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko,przecudny! Piekny motyw,cudowne wykonanie,po prostu szok,jest przesliczny ! Mnie te chusteczki zawsze sie marszcza,nie umiem zrobic por:-) adnie decoupage,dobrze,ze na koszyczkach nie widac,bo sa nierowne,ale na takim chusteczniku u mnie byla tragedia. Podziwiam Twoje prace,bo sa bardzo dopracowane i idealne w kazdym calu :-)
    A pogode widac mamy taka sama,u mnie tez dzis szaro i buro....
    Pozdrowienia z mokrego UK :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa Ewelina,...........me gusta muchisimo.ya he regresado de tu país,y decirte que me han tratado de maravilla que me ha encantado¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Ewelina. You made the box sooo beautiful. You are so good at this. Love it.

    Hugs from me

    OdpowiedzUsuń
  7. taki drabiazg, a taki dekoracyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Que linda caja!!.. me encanto Ewelina,..Saludos;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encanta cómo te ha quedado!. Preciosa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelinko, niestety motyw z różanym sercem dostałam od klientki i razem z koszykiem jest już u niej. To była serwetka, raczej pół serwetki bo Pani też dekupażuje. W żadnym sklepie nie spotkałam tego serca ;( a w wielu już kupowałam i lubię sercowe wzory. Było już lawendowe a w produkcji fiołkowe vintage.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Magnífico trabajo, ha quedado preciosa.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ha quedado preciosa, me encanta. Espero ver pronto el paso a paso.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ot już właśnie pisałam, że podziwiam Twój Styl Decoupage;-)))
    Całość nie jest właśnie taka sztuczna tylko pełnia harmonii i efektownych przejść między motywami;-)
    Ach talentu tylko pozazdrościć;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pudełeczko. Wszystko jest na miejscu. Macie talent proszę Pani. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ha quedado muy bonita, como todo lo que haces. Besos
    http://manualidadeseltallerdemarivi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola Ewelina! Te ha quedado una caja preciosa con un aire muy romántico. Un saludo
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny,klimatyczny,ciekawy i oryginalny

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...