Pages

wtorek, 11 czerwca 2013

Paso a paso: Decouopage en vela /Krok po kroku: Decoupage na świeczce

Me encanta decoupage! Me encanta que no tiene limites, que se puede hacer en cada objeto! Un decoupage mas rapido y facil en mi opinión es decoupage en vela.
Hay dos maneras para hacerlo. Una, donde usamos cola para pegar el motivo y otra donde no necesitamos ningun pegamento especial. Aqui os dejo una instrucción como yo lo hago. Espero que lo disfruteis! Muchas gracias por visitas y comentarios!
Uwielbiam decoupage, uwielbiam że nie ma granic. Najłatwiejszy i najszybszy jaki kiedykolwiek zrobiłam to decoupage na świeczce. W tym przypadku istnieją dwie techniki przyklejania serwetki. Jedna przy użyciu specjalnego kleju, a do dugiej umieszczam instruktarz poniżej. Mam nadzieję że komuś się przyda. Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Aconsejo hacer este decoupage en vela de color claro, con una mas oscura el resultado puede ser distinto de lo que esperemos.
Polecam wykonywać ten decoupage na jasnych świecach, w innym przypadku rezultat może być inny niż byśmy tego oczekiwali.
I. Necesitamos: velas, servilleta con motivo, cuchara, tijeras, mechero.
I. Potrzebujemy: świeczki, serwetkę z motywem, łyżkę, nożyczki, zapalniczkę.
                 
II. Cortamos bien el motivo.
II. Wycinamy dokładnie motyw. 
.
III. Seperamos una de las tres capas que tiene servilleta.
III. Oddzielamy górną warstwę serwetki.
IV. Calentamos cuchara por parte interior.
IV. Rozgrzewamy łyżkę od spodu. 
 V. Muy delicado pasamos por encima de la servilleta con parte exterior de la cuchara.  Cuidado para no equivocar los lados de la cuchara, porque se hace negra despues del fuego y podemos pintar a negro nuestra servilleta!Despeues de unas repeticiones  (calentando cuchara y pasando con ella por vela) veremos que servilleta se ha tapado con una capa muy fina de cera y asi nuestro trabajo ya esta hecho!
V. Bardzo delikatnie gładzimy po wierzchu motyw zewnętrzną częścią łyżki. Należy zwrócić uwagę na strony łyżki, bo po rozgrzaniu jej nad ogniem staje się ona czarna i przez nie uwagę możemy zapaskudzić sobie pracę! Po kilku rozgrzaniach i głaskaniach zauważymy że motyw pokrył się cieniutką warstwą wosku i tak oto  świeczka jest gotowa.

Es posible pegar en esta manera motivos imprimidos en un papel mas gordito que una servilleta, solo que proceso tarda mas.
Możliwe jest przyklejenie w ten sposób również motywów wydrukowanych na grubszym materiale niż serwetka, jedynie proces trwa troszeczkę dłużej. 
Saludos a todos!
Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

17 komentarzy:

  1. ¡¡¡Genial!!!!! muchisimas gracias, parece sencillo, lo probaré.... muaksssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!
    Piękna świeczka :) a ja uwielbiam świeczki :)
    Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Que linda la vela, y muy buena explicación;)Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Joooo!!!! Me encanta.. Parece que la rosa tiene mas color ... Te quedo muy bonita y el tutorial perfecto. Lo que si es verdad es que no parece tan facil hacerlo.Lo intentare.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybki i łatwy sposób na piękny prezent.Ja kiedyś użyłam kleju, ale jak widać ten sposób jest bardzeij subtelny;-))
    Pozdrawiam..u mnie też pojawił sie ten żółty obiekt na niebie;-)) i oby został jak najdłużej....

    OdpowiedzUsuń
  6. Muchas gracias! Me has enseñado algo nuevo que desconocia completamente!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ha quedado preciosa, yo las hago así tambien.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  8. ¡Te quedó maravillosa!! Me encantan las rosas!!
    Feliz semana.
    Besitos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te queda todo tan bonito ,tan profesional! Felicidades por todos tus trabajos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Metody ze świeczką nie próbowałam, dzięki za pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por el paso a paso,realmente precioso

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola Ewelina ¡pero que cosas tan bonitas tienes !
    y yo sin haberme pasado por aquí.
    Muchas gracias por tu visita y por tus comentarios.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł!

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze mnie zastanawiało jak można klejem robić świeczki a potem jak się będą spalać a proszę to tak się robi:D dzięki za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola perdona por ausentarme es que andaba de viaje , me encanto ese paso a paso , quiero hacer algo igual

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam zapytać czy pojawiły Ci sie na świeczce "zacieki" z roztopionego wosku? U mnie niestety jest ich dużo i z bliska nie wygląda to już estetycznie :( jest jakiś sposób żeby to "zatuszować"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jako tako zacieki nie pojawiły mi się, ale mogą być czasami widoczne smugi po ruchu łyżką. Przy małych obrazkach jest to praktycznie niewidoczne, przy większych zdarzają się :/. Staram się wtedy wyprowadzać wszystkie ruchy w tym samym kierunku i później jeszcze raz na ciepło wyrównywać wosk do uzyskania zadowalającego efektu. Jeśli powstał Ci zaciek, to może łyżka była zbytnio rozgrzana, lub głęboka, a może docisk zbyt mocny? Metodą prób i błędów na pewno uda Ci się uzyskać zadowalający efekt, a jeśli nie to zawsze można kupić medium do robienia decu na świecy i mydle. Nie używałam i nie wiem jak wygląda efekt z bliska, ale na zdjęciach jest ok. Ja lubię wtapiać obrazek na ciepło łyżką bo wosk wtedy "zalewa" obrazek. A może jeszcze bardzo drobnym papierem ściernym można by to wyrównać...nie próbowałam, tylko głośno myślę:)Chociaż papier pewnie zmatowiłby wosk. Ja na zakończenie jak przyklejałam duże motywy na całą świeczkę całość psikałam błyszczącym lakierem w sprayu i wtedy powierzchnia była idealnie gładziutka, więc może jeszcze tak spróbuj. Powodzenia, pozdrawiam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...