Pages

niedziela, 16 czerwca 2013

Sierra/ Piła

Os agradezco mucho por todos comentarios de la ultima entrada, ni no sabia que tanta gente puede disfrutar de mi instruccion!
Aqui presento mis primeros cuadritos para la cocina. Es mi primera adventura con sierra! Para iniciar compre una sierra manual. Sin demasiada experiencia primeros pasos eran bastente divertidos. Me da pena que nadie me hizo algunas fotos, porque intentaba cortar madera en todas posible posiciones...y imposible tambien:). Primeros cortes eran horible, me dolia la mano, brazo, pero poco a poco empezaba sentir la sierra y cortar mejor. Ultimamente descubre en un blog que sigo una sierra que me encantaba y decidi comprarme una igual como regalo de mi cumple. La sierra tiene forma como maquina de coser y da posibilidades de cortar motivos distintos. Creo que voy a usarla mucho, ademas me encanta olor de madera cortada.
Como siempre gracias por vuestras visitas y comentarios, me animais para seguir! 
Pięknie dziękuje za wszystkie odwiedziny i komentarze pod ostatnim postem, nawet nie sądziłam, że tak wiele osób może skorzystać z mojej instrukcji na świeczkę.
Dzisiaj chwalę się moimi pierwszymi obrazkami do kuchni. To moja pierwsza przygoda z piłą, która była niezbędna do wycięcia owych obrazków. Na początek kupiłam najzwyklejszą piłę ręczną. Jako że moje doświadczeniu w używaniu tego narzędzia było znikome, pierwsze kroki było bardzo zabawne. Szkoda że nikt nie zrobił mi zdjęć jak robiłam pierwsze cięcia, bo znajdowałam się we wszystkich możliwych pozycjach ...i w tych niemożliwych również. Po kilku tragicznych cięciach, obolałych rękach, ramionach i pocie na czole wyczułam, jak używać tego tajemniczego narzędzia i nie było już tak źle. Następnie odkryłam na innym blogu piłę elektryczną o formie maszyny do szycia i jako że miałam ostatnio urodziny, zakupiłam sobie taki prezent i teraz to już mogę szaleć z formami:), poza tym zapach ciętego drewna jest dla mnie nieziemski.
Jak zawsze bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, dzięki Wam mam ochotę tworzyć dalej!




15 komentarzy:

  1. Evelina a mi tb me encanta olorde la madera cortada, la que mas es madera de roble.

    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  2. Que lindo esos cuadro Ewelina , quedarán preciosos en tu cocina
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanta como te han quedado, cuidado con la sierra.... Y tus dedos jaja
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola Ewelina!.te quedaron preciosos;)Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że żadnej pracy się nie boisz!:) podziwiam! obrazki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pues claro que difrutamos con tus explicaciones,todas tenemos algo que aprender de la demas,.

    Los cuagros son preciosos,me gustan muchisimo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelina, son hermosos tus trabajos! te felicito!

    OdpowiedzUsuń
  8. OLÁ EWELINA,EU AMAR AZUL,SEU QUADRO FICAR MUITO CUTE,PARABÉNS.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola Ewelina ¡que cuadros tan bonitos!
    Estoy deseando ver los trabajos con tu nueva sierra.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Ewelina! Masz ogromny dar tworzenia! Piekna kompozycja, juz ja widze w kuchni!!! I czekam z niecierpliwoscia na zdjecia Twojego sutaszu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te han quedado preciosos!! Con tu nueva sierra serán espectaculares!!
    Feliz semana.
    Besitos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te quedaron espectaculares, me han encantado, seguro que haces maravillas con la maquinita nueva.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelinko cudownie!Podziwiam i naprawde chyle czola za tak piekne obrazki.Pieknie je wykonalas,ja bym nie wiedziala jak sie w ogole do tego zabrac,a Ty prosze, jedna pila,druga pila..i takie cudo wyczarowals!
    I powiem Ci w sekrecie,ze jesli juz teraz poczulas milosc do drzewa to tak latwo sie tego nie pozbedziesz! Moj maz uwielbia dlubac w drzewie,ciagle cos tnie,przycina,ma juz chyba z 10 roznych pil,ruterow czy diabli tam wiedza czego...no bo tez podoba mu sie zapach drzewa!
    Pozdrawiam Cie serdecznie,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piła na urodziny. Jakie to kobiece. ;) Nasze babki by palpitacji serca dostały na tę wieść. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...