Pages

wtorek, 29 lipca 2014

Algo casi nuevo/ Coś prawie nowego

Hola queridos! 
Hoy por fin os enseno algo que hice el ano 2014:), pues ya casi llegamos a tiempo presente.
Estuvimos con mi marido en mayo en una comunion y ahi una prima me pidio para hacer dos cajas en decoupage. Ella tenia unas cajas perfectas para poner una servilleta entera.  
Como normalmente me gusta poner mas papeles, elementos, pintar, esta vez solo faltaba pintar cajas por dos lados y pegar servilleta. Estuve muy contenta del resultado. Igual menos es mas:). 
Os enseno tambien vistas preciosas que habian ahi durante puesta del sol, desgraciadamente las fotos tienen mala calidad :/

Witajcie Kochani!
Dzisiaj nareszcie pokażę Wam coś co powstało w roku 2014, więc pomału zbliżamy się do czasu teraźniejszego:)
W maju byłam wraz z mężem na Komunii Świętej i tam pewna kuzynka poprosiła mnie o wykonanie decoupage na dwóch szkatułach. Dała mi szkatułki idealne do naklejenia pełnej serwetki. Z reguły lubię kombinować z różnymi motywami, elementami, cieniami, jednak tym razem trochę z braku laku, a trochę z idealnego dopasowania serwetki, pomalowałam tylko brzegi, nakleiłam serwetę i...byłam bardzo zadowolona z efektu końcowego. Czasami mniej znaczy więcej. Przy okazji przedstawiam piękne widoczki z tamtejszych okolic podczas zachodu słońca. Niestety zdjęcia nie są dobrej jakości:/





  

Despues hice dos cajas mas en mi casa. Esta vez ya tenia que hacer algo mas con mis combinaciones entonces puse otro papel en el fondo y mas sombras:)
Si alguien esta interesado estas cajas se puede comprar en Castorama o Leroy Merlin. Yo las compre en Polonia, pero me parece que en Leroy Merlin en Espana tienen los mismos productos que aqui.

Po powrocie do domu zrobiłam kolejne dwie szkatuły, tym razem już trochę pokombinowałam wstawiając inne tła i trochę cienia:) 
Jeśli ktoś chciałby zakupić takie "łyse" drewniane szkatułki, to są one dostępne w sklepach Castorama, oraz Leroy Merlin. Mają bardzo przystępną cenę jak za taką wielkość, bo około 25 zł. 




Gracias por todos comentarios y visitas y bienvenidos a nuevos seguidores! 
Que tengais buena semana con mucho sol!!!
Besos!!!
Pięknie dziękuję za miłe komentarze i odwiedzinki, witam nowych obserwatorów i życzę wszystkim ciepłego i słnecznego tygodnia!
Buziaki!!!


28 komentarzy:

  1. Holaaaaaaaaa!!!!
    Como me gusta ver de nuevo tus cosas.Siempre digo que tus cajas son preciosas.Me encanta la combinación de flores con partitura pero lo que mas me llama la atención es lo bien que las envejeces y el salpicado que yo nunca soy capaz de hacer...
    Los paisajes son parecidos a los míos ja,ja .. Precioso
    Muchos besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szkatułki, każda inna i każda ma swój urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe wykonanie, a ich wielkość to dodatkowy atut.
    A te widoki!, och jak żałuję, że nie mogę wyjechać w tym roku.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Que bonitas las cajas Ewelina! Tanto las que hiciste para regalar,que son divinas,como las tuyas.Esa combinación de partitura y rosas es encantadora! Tus cajas tienen tu sello personal.
    Ese paisaje es maravilloso,parece de cuento.Y con tanto árbol!
    Por aquí tenemos un verano con calor,pero algunos días como hoy están más frescos!
    Muchos besos de las dos.Nos encanta verte de nuevo por aquí!

    OdpowiedzUsuń
  5. Estan todas espectaculares .Que gusto tienes guapa
    El paisaje de las fotos es precioso Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola Ewewlina ! Que lindas te quedaron las cajas me encanta la combinación partitura y flores .. Yo estoy empezando con mis primeros trabajos de decopage

    OdpowiedzUsuń
  7. Son preciosas las cajas. Me encanta ver siempre tus trabajos porque son una maravilla. Un abrazo. Rosa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelinaa, qué alegría verte aquí, y con estos trabajos a cual más lindo!!
    Las cajas te quedan divinas, la servilleta de la primera foto la tengo yo, es preciosa, y los girasoles me encantan, así como esas rosas tan lindas combinadas con esas partituras. Me gustan mucho todas las técnicas que empleas para acabar una caja y te felicito por el trabajo!!
    Qué maravilla de paisajes, ummmm.....de ensueño!!
    Un besoteee!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosas cajas Ewelina¡¡ como siempre me encanta tu bonito trabajo¡¡¡ besos

    OdpowiedzUsuń
  10. COMPLIMENTI SONO DAVVERO MOLTO MA MOLTO BELLI ENTRAMBI ,SEI DAVVERO BRAVISSIMA ......UN ABBRACCIO

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelinko Kochana, te Twoje skrzynie są suuuper!!!!
    Porwałabym tę pierwszą, magnoliową, choć pozostałymi też bym nie pogardziła. :)))
    Dodatki dobierasz bardzo fajne, podobają mi się te wisiorki biżuteryjne, jak i koronki, które strasznie lubię.
    Widoczkami się pozachwycałam. Czy to Polska?

    I... bardzo lubię czytać to co piszesz, szczególnie po hiszpańsku. Kiedyś na studiach uczyłam się tego języka, baaaardzo mi się wciąż podoba, choć dużo zapomniałam. A dzięki Tobie mam okazję sobie sporo przypomnieć.
    Dzięki! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Me encantan las cajas son preciosas!!!!!!!
    Besos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Evelin..que bien verte de nuevo..me gusta mucho que vuelvas a tus maravillsos trabajos.
    Espero te animes y sigas con ellos.
    Muchos besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola Ewelina!...me encantan tus trabajos las cajas son preciosas, la caja de rosas es muy linda, me alegra muchísimo ver de nuevo tus trabajos ;)
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola...
    Kochana widzę, że cierpisz na zespół niespokojnych rąk. Szkatułki śliczne, a widoki wprost mnie już rozleniwiły w związku z moim urlopem. Także jeszcze siedzę w pracy i podziwiam..Psst..cicho sza.
    Mnie najbardziej spodobała się oczywiście skrzynia z nutkami.
    To jest Twój Styl..ale to już pisałam kiedyś...
    Ściskam ciepło, trzymam kciuki i czekam na wiadomości;-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Me guatan muchisimo las cuatro cajas, en especial la ultima, y los paisajes son preciosos.......¡¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkatułki są śliczne nie bojące się koloru i zdecydowane i naklejenie serwetki dało piękny efekt. Ja też się przed tym bronię i kombinuję, ale czasem tez staję pod ścianą z pytaniem po co? kiedy serwetka sama w sobie jest piękna. Jak dla mnie te zdjęcia są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Que preciosidad de cajas!!!! Me gusta mucho todas pero sobre todo la de girasoles.... es una planta que me gusta muchísimo como queda. Mis felicitaciones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. son preciosas Ewelina , a cual mas bonita tu prima estara encantada , un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są cudne, a najbardziej zauroczył mnie motyw różany:) Ewelinko, mam do Ciebie pytanie - w jaki sposób nakładasz serwetkę na tak dużą powierzchnię? Mam z tym poważny problem i zawsze niestety powstają pęcherze. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. que lindasss , así me gustan con la servilleta completa.. y los lados pintados , la primera servilleta la tengo hace unos años y en la caja queda muy bien.... te felicito ,seguro que han gustado mucho ....ayyy y esos paisajes que nos enseñas , preciosos.... besosss

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastygłam w podziwie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Widoki piękne!!! Szkatułki co jedna to ładniejsza!!! Lubię słoneczniki, ale ta z różami jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te han quedado unas cajas espectaculares.Bss apretaos!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muy bonitas todas las cajas, me encanta como te quedaron.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne szkatułki! Szczególnie dwie ostatnie. Bardzo podobają mi się te biżuteryjne dodatki na koronkach :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne :-) zwłaszcza ta ze słonecznikami. Też mam taką skrzyneczkę właśnie z leroy merlin i nadal czeka na ozdobienie. I właśnie mnie zainspirowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Me encantan tus cajas, sobre todo la de girasoles ¡¡es preciosaaaaaa!! BESICOS.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...