Pages

czwartek, 7 sierpnia 2014

Puerta a la vida adulta/ Drzwi do dorosłego życia

Hola amigos!

En mayo mi sobrino cumplio 18 anos. Para esta ocasion invente un regalo especial. Hize un cuadro con puerta a vida adulta:). Todos elementos corte con mi maquina maravillosa. Despues de abrir la puerta aparece una carta y por dentro18 fotos- colage juntadas con una corta historia de su vida. En cada foto hay deseos rimados, personalizados y divertitdos- creo que era mi mayor reto escribirlo. 

Witajcie moi drodzy! 
W maju mój najstarszy siostrzeniec skończył 18 lat. Chodziłam, myślałam i w końcu wymyśliłam "Drzwi do dorosłego życia". Wszystkie elementy wycięłam z drewnianej płyty przy pomocy mojej wspaniałej maszyny. Wewnątrz znajdował się list, a w nim haromnijkowy, osiemnastostronicowy, kolażowy życiorys życzeniowy solenizanta. Wyjaśniając: zebrałam wszystkie istotniejsze zdjęcia z jego życia, stworzyłam z nich krótką prezentację w formie kolażu i opatrzyłam je własnymi rymowanymi wierszykami. Dla zainteresowanych i cierpliwych zamieszczam kolaż tych kolażowych zdjęć:) ( w tej wersji jeszcze brak polskich znaków i coś mi się co poniektóre zdjęcia lekko poucinały). Może ktoś coś doczyta i zrozumie moje intencje:) Byłam blada i dumna po spłodzeniu tych wierszyków i całej reszty:) 






Aqui mis preciosas plantas en casa. Por supuesto todos de coleccion de mi mama:) La primera no se como se llama en espanol? Alguien la conoce?Ultimamemente, florece todo el tiempo, tiene como 20 flores y huele muy bonito, pero muy fuerte por la noche. Menos mal que estamos en varanano y dormimos con balcon abierto. Mi mama siempre tenia esta planta super grande hasta 40 flores y teniamos que poner por la noche unas bolsitas plasticas en cada flor para dormir bien y no despertar con dolor de cabeza. La segunda ya todos conocen, es mi orquidea mas grande. 
Na zakończenie moje piękne kwiatuszki domowe. Cudna hoja i boski sotrczyk. Hoja kwitnie ostatnio nieprzerwanie, od kilku miesięcy. Aktualnie ma około 20 kwiatów. Dobrze że mamy ciepłe noce i śpimy przy otwartym balkonie, bo hoja zapach ma nieziemski, ale bardzo mocny w nocy. Kwiaty oczywiście pochodzą z hodowli mojej mamy. Kiedyś miałyśmy hoję która miała około 40 kwiatów i na noc zakładałyśmy na nie woreczki foliowe, żeby rano nie budzić się z bólem głowy.


Andando por los blogs veo que mucho de vosotras esta en vacaciones, pues que lo paseis genial, recargando baterias y descansando en vuestra manera favorita! 
Gracias por cada visita y huellas de vuestra presencia!
Besos!

Spacerując po blogach widzę że wiele z Was odpoczywa na wakacjach, więc życzę Wam udanego wypoczynku, dużo słoneczka i przyjemnego leniuchowania! 
Dziękuję za odwiedzinki i pozostawienia po sobie śladów tych wizyt! 
Pozdrawiam serdecznie! 
  

26 komentarzy:

  1. Nosotras estamos aquí Ewelina! Ese libro para tu sobrino es maravilloso! Un regalo que tendrá para toda la vida! Tienes unas manos maravillosas y se notan en este trabajo!
    La planta por aquí la llamamos Cerera,porque las flores parecen de cera.Tu orquídea está divina!
    Muchos besos de las dos

    OdpowiedzUsuń
  2. Qué original este regalo para tu sobrino Ewelina, me parece precioso y súper emotivo, le imagino muy emocionado al verlo, es fantástico!!
    Y tus plantitas están espectaculares, qué lindaaasss!!
    Un besote grandeee!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelina, ese regalo es super original y bonito.Seguro que le encantó.
    Tu orquidea se ve que está feliz, porque esta precioso y la otra planta que las chicas de Decosur, dicen que se lama Cerera, me parece muy bonito y original. Yo no la conocía.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko ten album jest rewelacyjny.Kapitalnie to wymysliłas i cudnie wykonałaś.
    Kwiaty mnie powaliły,o ile storczyka znam jak wszyscy pewnie,tak hoje widzę po raz pierwszy w życiu i zakochałam sie w niej na zabój;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amiga me ha encantado.Como me gustan ese tipo de recuerdos con fotos desde que eres pequeño y con toda tu familia.
    Seguro que lo guardara toda su vida.vida. X cierto que familia de guapos....
    Las plantas están preciosas, mi madre tiene las mismas .
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Masa pracy, ale co za pamiątka!
    Piękne deseczki z czerwonym akcentem, pieczęć lakowa także super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelina creo que es un regalo precioso en el que se ve todo el cariño que has puesto, lleno de recuerdos y emociones... Tu sobrino estara encantado contigo y su regalo...
    Tienes unas plantas preciosas, a mi las de flor, me duran mas bien poco....
    Que tengas un feliz verano cielo
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola Ewelina !! Que feliz estará tu sobrino con ese regalo tan especial !! Con fotos llenos de recuerdos de sus 18 años .. Linda tu planta amiga querida

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelinko, stworzyłaś piękny i niepowtarzalny prezent, który będzie wspaniałą pamiątką:) Dziękuje Ci serdecznie za wszystkie porady w sprawie serwetek, postaram wypróbować Twoją metodę:) Buziaki i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola Ewelina!..precioso trabajo, me encantaron las fotografías y la decoración de la puerta es preciosa;)
    Me encanta que estés aquí:D..
    Muchos besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twój pomysł i wykonanie albumu! Włożyłaś w to mnóstwo pracy, ale efekt jest niesamowity! Świetna pamiątka :)
    A kwiatki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewelina..has hecho un gran trabajo..me parece un regalo precioso y muy emotivo..de esos qué no se pueden comprar con dinero!!
    Tus plantas están espectaculares,señal de qué las cuidas con mucho amor.
    Muchos besitos!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Qué bonito regalo le has hecho!!! Eso lo tendrá siempre!!! Una manera muy original la de la ventana!!!
    Me ha encantado la primera flor!!! No la he visto nunca!!!
    Te mando un abrazo!!
    Sofie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawał dobrej roboty Ewelino i wiem, co mówię bo jak musiałam sklecić kartkę przekrojową dla małża wcale nie szło to zbyt gładko choc pomysłów na początku miałam bez liku. Podejrzewam, że to najlepszy prezent jaki dostał, więc możesz być bardzo dumna. Wszystko bardzo pomysłowe i niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł,świetne wykonanie z tymi drzwiami.Coś innego,niebanalnego. Szkoda,że ja nie mam takiej ciotki... :)
    Kwiaty przepiękne. Zachłystuję się widokiem,bo sama nie mam ręki do kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod mega wrażeniem! Świetny pomysł, a ileż tu pracy........Podziwiam!!! Będzie niezapomnianym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  17. que bonito detalle has tenido con tu sobrino , te ha quedado precioso con el detalle de la puertecita , ayyyy esas flores tuyas que bonitas son , la primera no la conozco... besoss guapaa....

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie. Pamiątka na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. has tenido una idea genial y te ha quedado precioso , seguro que a tu sobrino le ha hecho mucha ilusion , besitos

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś mega zdolna! Masz fantastyczne pomysły i chyba wielkie pokłady cierpliwości w sobie :).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na prezent. Jesteś bardzo kreatywną osobą.Niesamowita pamiątka! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  22. ¡Menudo regalo! ¡Que bonito recuerdo para toda la vida!

    OdpowiedzUsuń
  23. Por que ha desaparecido mi comentario!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aih,he escrito comentario y se ha desaparecido. Quería decir que no puede ser un mejor regalo, eso es muy buena idea y me encantan tus palabras, son muy positivas y dan energía. ME encanta.

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny prezent i niezwykle oryginalny a co najważniejsze od serca:) a kwiaty śliczne, storczyki też mam ukwiecione ale zawsze mi przeszkadzało, że nie pachną więc poszukam takiej hoji bo nie znałam tego kwiatu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na prezent, pięknie wykonany.
    I siostrzeniec przystojny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...