Pages

niedziela, 31 maja 2015

Skrzyneczki dla dzieci i pudełka z sentencją/ Cofres para ninas y cajas con sentencia

Hola chic@s!

Busque por mucho tiempo motivos para estos cofres o cajas, no se como llamarlas para ninas. Las hize para dos princesitas para guardar recuerdos de su infancia. Motivos principales imprimi, todo el resto esta pintado a mano. Dos ultimas cajas era un encargo para dia de la madre que tenemos el 26 de mayo. No tengo cabeza para traducir bien esta sentencia, igual no se puede traducirlo exactamente como es en polaco pues lo pongo mas o menos, igual alguien se anima y hace una frase corecta: "La vida hay que sobrevivir asi que seria verguenza contarlo y bien o agradable? recordarlo".
Besitos y gracias por visitarme!!!

Witam wszystkich!
Dość sporo czasu zajęło mi wyszukanie odpowiednich motywów na skrzynki dla dwóch małych księżniczek. Szukałam, szukałam, szukałam, a później myślałam, myślałam i myślałam, ozdabianie trwało równie długo, ale w końcu udało mi się zakończyć to wyzwanie i jestem całkiem zadowolona z efektu. Pudełeczka z sentencją powstały na zamówienie dla bardzo sympatycznej Marysi. Ktoś może kojarzy serwetkę z różowego pudełka? To są fragmenty dużego motywu na całą serwetkę- bukiet kwiatów- chętnie bym znów ją zakupiła, ale nie pamiętam gdzie ją dorwałam :-/ Może ktoś gdzieś ją spotkał na necie?
Dużo słoneczka i uśmiechu dla wszystkich! Dziękuję za odwiedziny!











19 komentarzy:

  1. Ale śliczne!!! wszystkie boskie! Strasznie podobają mi sie Twoje cieniowania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy tiernas Ewelina, harán su cometido con mucho gusto. Muchos besos y feliz semana, Chus

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Dziecięce bardzo klimatyczne, a sentencja ogromnie mi się podoba :)
    Serwetka w Cudach http://serwetki-cudaniewidy.pl/displayimage.php?album=56&pid=2806#top_display_media
    pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Amiga ya sabes que tus trabajos me encantan pero estas cajas me parecen preciosas por que son para bebes y yo de eso nunca tengo ideas...Sera que no soy madre jeje .Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne i takie slodkie kolorki. Bardzo mi sie podobaja pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. qUE TIERNAS! sON UNA MONERIA mUCHOS BESOS AL BEBE.

    OdpowiedzUsuń
  7. que bonitasss ..... ¡¡ como me gusta el acabado que le das a tus trabajos , son todas preciosas...... , muchos besos Ewelina.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewelina son maravillosas. Me encantan.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelina, me encantan tus cajas, siempre perfectas y con un acabado de lujo. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  10. las cajas son una maravilla divinas todas , besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelina,cómo siempre son preciosas y esa forma de envejecer tus cajas me tiene enamorada!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Son preciosas tus cajas,me he enamorado de ellas,que bien pintas.Bss apretaos!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonałe pomysły, doskonałe wykonanie!
    Pozdrawiam ciepło nocną porą:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewelinko:)
    Cudne..w każdym calu.Sentencje, przecierania i tapetowania.A zdjęcia...wiadomo Ty to masz oko:)
    Swoja drogą jak znajdujesz czas?
    Chyba Mały musi dużo spać, albo jest grzeczny jak aniołek:)
    Ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kuferki dla dzieci skradły moje serce :) są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encantan¡¡¡
    Que dulces te han quedado, esas princesitas son muy afortunadas
    Besitos

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...