Pages

niedziela, 22 maja 2016

Słoń / Elefante

Witam wszystkich w tę piękną i słoneczną niedziele! Nareszcie prawda? Mam nadzieję że pogoda zmobilizowała was do wyjścia z domów. Ja wykorzystując że synuś śpi szybciutko wrzucam moje ostatnie dokonanie.
Odezwała się do mnie sympatyczna Pani Edyta ze specjalnym zamówieniem a takie lubię najbardziej. Miał być słoń dla córci. Razem ze słoniem wspaniała przepowiednia. Obrazek znalazł się do tego jak ulał. Później przetarcia, opalanie, malowanie, domalowywanie. I te słoje!!! Nie wiele czasu i zero dobrego światła miałam na zdjęcia, więc jest jak jest. Najważniejsze że Patrycja z mamą zadowolone. Moja radość i satysfakcja tym większa. 
Promyczki!
Dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Hola a todos! Con este tiempo tan maravilloso tengo ganas a hacer todo y mi cabeza esta llena de nuevas ideas.
Hoy os presento un pedido especial. Un elefente para Patrycja. Juntos con pedido vino una historia, una prediccion. Encontre un dibujo perfecto. Podia jugar mucho con colores, con tonos. Este trabajo me di mucha satisfaccion.  
Un abrazo y buen domingo para todos!
Gracias por vuestra visita!








19 komentarzy:

  1. Cudowna szkatula ze sloniem i fantastyczne przeslanie. Piekna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. PRECIOSA!! me encanta como se ve la veta de la madera, y los colores de los tinte, un besito.

    OdpowiedzUsuń
  3. Qué caja más bonita,me encanta!!
    Y esas tonalidades dejando ver la veta de la madera son geniales!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca w cudnych kolorach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ¡Qué preciosidad! BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna skrzyneczka!!! pięknie wykonana!!!Dopytam tylko cóz to za piękna czcionka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué linda la caja Ewelina ,, el decapado y motivo me encanta ,, un delicado trabajo amiga ,,espero que tengas un buen Comienzo de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście piękne te słoje drzewa a ich kolory idealnie dopasowane do charakteru pudełka. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna kompozycja, efekt zachwycający!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Qué maravilla!!!! Me encanta.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powalająca skrzynia, kolorystyka rewelacyjna, dawno nie widziałam tak pięknej pracy. Dla mnie bomba!!!!
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. peeciosa Ewelina , como me gusta ese aire que le das a todos tus trabajos de antiguo ....besoss♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  13. peeciosa Ewelina , como me gusta ese aire que le das a todos tus trabajos de antiguo ....besoss♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna szkatułka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna szkatułka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekły mnie kolory i ten motyw słonia! cudo

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...