Pages

czwartek, 19 stycznia 2017

Jak wyciągać, szczotkować słoje z drewna/ Como sacar veta de la madera


Szewc bez butów chodzi...u was też tak jest?
Jakiś czas temu metodą prób i błędów starałam się wyciągnąć słoje z tego chustecznika. Wyszły same błędy, do tego na górze zrobiłam mu gustowne rozstępy. Chustecznik długo leżał i straszył. Postanowiłam dać mu drugą szansę. Rozstępy zaszpachlowałam, dorysowałam marmury:)- w końcu modne ostatnio połączenie kamień i drewno. Nie taki marmur straszny do malowania...o ile ktoś ma dobre pędzelki...jak się okazało ja nie miałam, ale można się było wyżyć.  I taki oto sobie powstał chustecznik, co najważniejsze mój! 
Odnośnie wyciągania słoi instrukcja poniżej.

Por fin tengo mi propia caja para pañuelos. Me gusta mucho conexión piedra y madera, asi lo use en este trabajo. Parte superior pinte a mano imitando marmól. Como ha sacado las vetas, lo podeis ver mas abajo. No es nada dificil, sino bastante ruidoso. Os dejo solo instruccion con fotos, porque es demasiado dificil taducir para mi. Si teneis preguntas, os respondere en comentarios.
Muchas gracias por vuestra visita!
Besitos!




Szczotkować słoje można mechanicznie lub ręcznie. Ja preferuję ten pierwszy sposób, bo ręcznie to mordęga i efekt delikatny. 
Do szczotkowania mechanicznego potrzebna jest wiertarka, lub szlifierka kątowa, oraz szczotka tarczowa ścierna. Takie szczotkowanie jest szybkie, łatwe i efektowne....niestety również głośne i generuje sporo pyłu, więc należy zabezpieczyć oczy, uszy i unieruchomić ścierany przedmiot.    
Drewno musi być miękkie. Na szczęście pudełeczka zrobione są z drewna sosnowego:) 
Szczotkę układamy wzdłuż słoi. Poprzez większy docisk uzyskamy głębsze wyżłobienia. Na zakończenie można jeszcze użyć szczotki wygładzającej,ale ja tam lubię wszelkie nierówności, więc pomijam ten krok. Jak wypróbujecie pochwalcie się efektami:) 
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i każdy komentarz.  









25 komentarzy:

  1. Muy bonita la caja.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  2. Queda preciosísima tu caja de pañuelos combinando las dos técnicas, eres toda una artista Ewelina, me encanta tu trabajo!!!
    Besotess, que disfrutes mucho el finde,

    Menchu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chustecznik - śliczny efekt uzyskałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonito trabajo y el efecto del mármol muy chulo!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. El resultado es impresionante de lo bonita!! que te ha quedado.
    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Uauuuuu que chulo!! me encantó la mezcla de madera y no mármol jiji un besito amiga y buen trabajo

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za podpowiedź. Zastanawiałam się często jak taki efekt osiągnąć, a tu taka czytelna instrukcja. Świetnie prezentuje się chustecznik, jest niebywały! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace są niezwykłe. Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Preciosa la caja! la técnica de sacar las vetas la he de provar.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widziałam, jak podobny efekt można uzyskać za pomocą opalarki i trochę mnie to wystraszyło. A tu, proszę, wystarczy szlifierka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne chusteczki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny chustecznik!! Piękne słoje nam pokazałaś!! może kiedyś spróbuję:) Marmur ręcznie malowany godny podziwu!!! Brawo! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Preciosa caja Ewekina, una maravilla.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Me ha encantado ese estilo. Te quedó preciosa!!
    Feliz semana, guapa.

    OdpowiedzUsuń
  15. ¡Impresionante esa imitación del mármol! Nos encanta como has dejado la caja.

    Un beso fuerte de las dos

    J&Y

    OdpowiedzUsuń
  16. Es una maravilla, ha quedado precioso, me encanta. Un besazo

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudny chustecznik !!!
    Ogrom pracy i staranności :-)
    Podziwiam :-)
    Pozdrowionka miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt koñcowy zaskakujaco piekny, a ten marmur naprawde malowany, chylam czola. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooooooch! Jak Ty robisz!Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Preciosa Caja Ewelina y con las fotos se ve perfecto como lo has hecho Muchas gracias y un beso

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny chustecznik !!! Super efekt uzyskałaś !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogrom pracy, ale efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity efekt. Piekny marmur. Cudo!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...