Pages

czwartek, 5 stycznia 2017

Zwykłe pudełko w niezwykłym miejscu/Una caja ordinaria en un sitio extraordinario.


Witajcie kochani:)
Nareszcie piękna zima do nas zawitała:)!!! Ja cieszę się z takiej pogody jak małe dziecko. Zima bez śniegu to nie zima. Na nadchodzące mrozy przydałoby się jeszcze okna rozszczelnić, żeby nacieszyć oko malowidłami dziadka mroza ;)
Kilka lat temu dostałam od siostry ażurowe pudełeczko. I tak przeleżało w pracowni kilka lat. Kiedyś machnęłam je na czarno i leżakowania ciąg dalszy. Ciężko było z pomysłem, bo dół już tak ozdobny, że nie wiedziałam co z nim począć. Natchnęła mnie Agnieszka z Bziki M.Argherity :) Dodałam do niego tylko współrzędne najważniejszego miejsca na ziemi :) Tu sielsko, anielsko i wołami mnie stąd nie wyciągną- nasz dom. 
Z całości nie jestem jakoś szczególnie zadowolona, ale taka to praca bez pomysłu. 
A wy ozdabiałyście kiedyś to pudełeczko, lub podobne? Jakie są wasze doświadczenia? Podzielcie się linkiem jeśli macie ochotę:)
Na dokładkę kilka zdjęć z mojego podwórka, cyknął znajomy tuż przed świętami (zrobione są ...trzymajcie się... aparatem telefonicznym). A ostatnie śniegowe już moje dzisiejsze...nie mogłam się powstrzymać.
Dziękuję za wizytę i do następnego! 
Hola queridos,
Por fin esta aqui! La NIEVE!!! Estoy feliz como una nina pequena.Asi deberia ser el invierno :)
Hace unos años mi hermana me regalo una caja preciosa, pero me faltaba idea como hacerla, porque ya tenia un ornamento fuerte.  Me inspiró amiga de otro blog y añadí sólo coordenadas geográficas de un lugar más importante en la tierra :) Nuestro hogar. No estoy demasiado contenta con el resultado, pero esto es el trabajo sin ningún tipo de idea.
Algunas de vosotras hais hecho una caja de forma parecida? ¿Cuáles son vuestras experiencias? Si quereis podeis dejar un enlace en comentario :)
Para acabar, unas fotos que hizo mi amigo paseando alrededor de mi casa,  lo hizo con movil! antes de Navidad. La ultima es de hoy, con nieve, nanana :):):)
Gracias por vuestra visita y hasta la próxima!














39 komentarzy:

  1. Pudełeczko rewelacyjne, urzekło mnie bardzo. Widoki zachwycające! Szkoda, że nie mieszkam w tak cudnym miejscu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, gdybyś była w okolicy to zawsze zapraszam na kawkę lub herbatkę :)

      Usuń
  2. Skrzyneczka jest prześliczna!
    Ażurki wystarczają za ozdobę, więc to, co zrobiłaś, tylko dopełniło całości :)
    A zimowy klimacik do pozazdroszczenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za miły komentarz i odwiedziny!

      Usuń
  3. Hola Ewewlina .. brrr que frio ustedes con nieve y nosotros en la piscina y con calor ... lindo trabajo amiga. espero que tengas un buen dia
    cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si Angelica, ahora hace mucho frio, porque temperatura llega hasta 15-20 grados bajo zero.Gracias por tu visita. Besitos!

      Usuń
  4. A ver guapa,te mando la direecion de mi casa y me mandas la caja,porque a mi me parece preciosa, muy fina elegante no podría haberte salido mejor amiga,me ha encantado.....yo hice una con el ornamento arriba en la tapa y le regale....le gusto mucho a la persona que iba dirigida
    las fotos son una maravilla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeje, gracias guapa, pero que haremos con coordenadas geográficas? Gracias por tu visita! Besos

      Usuń
  5. Podoba mi się to Twoje pudełeczko. A widoczki zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ewelinko pudeleczko bardzo mi sie podoba a widoczkow zimy zazdroszcze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, to na ferie do Polski, może zima się utrzyma:)

      Usuń
  7. pRECIOSA LA CAJITA Y MARAVILLOSAS LAS IMAGENES.bSS APRETAOS!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są Twoje prace! Tak postarzone, jak lubię :) Będę tu zaglądać z przyjemnością. A przepis na masę solną wykorzystam. I dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i witam na blogu. Do następnego :)

      Usuń
  9. Świetne pudełeczko i zdjęcia urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym pudełkiem. Właśnie uczę moje szkolne dzieci określania współrzędnych. Teraz mogę im pokazać jak można te wiedzę wykorzystać😘Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, będzie mi miło :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Tienes que mirar la caja con mejores ojos, es bonita... fina....
    Las fotos son una preciosidad. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  12. La caja es muy bonita,a nosotras nos gusta!
    Qué frío tiene que hacer Ewelina!
    Muchos besos y feliz finde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias, la verdad teniamos unos dias con mucho frio y casi no me movia desde casa:) Besos!

      Usuń
  13. Nos encanta la idea de las coordenadas, Ewelina y, sobre todo, que indiquen tu hogar. ¡Qué bonitas las fotos con todo nevado! En nuestra ciudad no nieva nunca...

    Un beso grande de las dos y feliz año nuevo

    J&Y

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi me parece que está muy bonita la caja. Como todo lo que haces.
    ¡que frio! pero que bonito el paisaje. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się efekt końcowy. Czasem mniej znaczy więcej i to pudełko jest najlepszym tego przykładem. :) Pozdrawiam Cię serdecznie życząc wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  16. A gratidão é a memória do coração!
    Obrigada querida, pela sua amizade sempre tão amável, fico
    feliz em saber que em algum lugar desse mundo você existe. e
    agradeço a Deus por sua atenção carinhosa!
    Muitíssimo obrigada por compartilhar comigo os 04 anos do blog
    Algodão Tão Doce!!!!!!!
    Um abraço bem quentinho, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia, piękne widoki, zjawiskowa zima!
    pudełko śliczne - fajny pomysł z tymi współrzędnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Una caja maravillosa y unos paisajes increibles.
    Muchos besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, tez lubię czasami pobawić się moim aparatem, niestety ostatnio mam pecha i najpierw popsuło mi się body, jak je kupiłam to popsuł się obiektyw:(
    Z ażurowymi pudełeczkami to tak jest że łatwo w ich zdobieni nie mamy, ale czasami mniej znaczy lepiej .

    OdpowiedzUsuń
  20. To najważniejsze współrzędne w życiu:)
    I bardzo dobrze to wykorzystałaś :)

    A zdjęcia ...no cóż:)są jak zawsze urokliwe:)
    U mnie sporo sie dzieje....czasem mam chęć się wypisać.Jak Twój Największy Skarb?
    Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem zagapiłam się na podwórkowe widoki - bajeczne.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...