Pages

sobota, 11 lutego 2017

Coś dla niego/ Algo para el


Od jakiegoś czasu chciałam zrobić pudełko na zegarki dla mojego męża. Wymyśliłam sobie, że będzie to pudełko z szybką. Przeczesałam internet wzdłuż i wszerz i pudełka z szybką zapadły się pod ziemię. A kiedyś takowe kupiłam. Zrezygnowałam z szybki i wybrałam klasyczne pudełko z przegródkami. Pokochałam wyczesywanie słoi, opalanie i odcienie brązu. Do tego ramka, szablon. Uszycie poduszeczek to było wyzwanie, ale po kilku próbach szło już nie najgorzej. A oto efekt. Mąż bardzo zadowolony:)
Witam nowych obserwatorów i dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze i odwiedziny:) 
Poleniuchujcie jutro troszeczkę :) 
Promyczki. 
Desde poco tiempo queria hacer una caja para relojes para mi marido. Mi primera idea era una caja con vidrio. Desgraciadamente no la encontre por internet. He cambiado mi idea y creo que finalmente salia un trabajo mejor :) Lo peor era coser porque no lo hago, pero despues de poca practica ya tengo poca idea como hacerlo :)  Marido era muuuuy contento :)
Gracias por todos comentarios y visitas.
Buen fin de semana.
Besitos!





26 komentarzy:

  1. Faktycznie, coś dla niego... ale to coś naprawdę fantastycznego!!! I jakie to praktyczne! Naprawdę rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. una chulada de caja y con un aire masculino muy marcado que es lo que tocaba.
    Si el marido está contento,misión cumplida.
    Besos de las dos

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam drewno. A w takiej postaci prezentuje się rewelacyjnie - to opalanie wydobywa z niego całe piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką fanką Twoich skrzynek, to na zegarki jest eleganckie i niezwykle piękne, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosa caja
    Es un regalo ideal
    Gracias por compartirlo

    Mi nombre es M. Carmen y encantada en conocerte

    Te enlazo entre mis blogs preferidos
    Espero sigamos en contacto
    Serás bienvenida a mi ventana
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Nie jest prosto zrobić coś dla mężczyzny, żeby wyglądało totalnie męsko. Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Me encanta la idea y la caja. Es una preciosidad!!! Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite!!! Nie dziwię się, że się spodobało! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Una caja maravillosa, te ha quedado ideal.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pudełeczko zmajstrowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne!!! Super wykorzystane pudełeczko :) Z męskimi pracami mam zawsze problem

    OdpowiedzUsuń
  12. Como me gusta!! Sencilla,varonil,preciosa Un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gusta mucho!
    Muy masculina y perfecta para guardar los relojes!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. muy bonita Ewlelina , muy masculina y además es útil para guardar los relojes ...besoss♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  15. muy bonita Ewlelina , muy masculina y además es útil para guardar los relojes ...besoss♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne od początku do końca...kolor, ozdobienie i wykończenie! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha quedado preciosa Ewelina, normal que él esté contento. Muchos besos y feliz miércoles, Chus

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelina, esta preciosa esa caja. Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewelinko, genialny pomysł na prezent dla faceta :) świetne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny prezent i bardzo elegancki. Pozdrawiam ciepluśko:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspanialy prezent dla meza, swietne wykonanie jak zwykle, twoje pomysly sa bomba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne pudełko.Zegarki pięknie się prezentują.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Me encanta como trabajas. Una caja impresionante. Besos!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakimś zupełnym przypadkiem do Ciebie trafiłam i jestem przeszczęśliwa z tego powodu,bo wszystko mi się tu podoba,po prostu wszystko!!!A do tego wspaniałe porady.Masz niesamowite wyczucie smaku i piękną wyobrażnię.Twoja kreatywność mnie zauroczyła!Jestem pod ogromnym wrażeniem.Przepadłam na amen:)
    Pozwól,że będę Cię odwiedzać Ewelinko:)POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...