Pages

piątek, 3 lutego 2017

Skrzynie na zabawki

Jakiś czas temu zakupiłam skrzynki drewniane na jabłka, oczywiście w ilości hurtowej jak to zwykle u mnie bywa jeśli chodzi o rękodzieło...bo na stolik, na pufy, na półki...dobrze że mam miejsce na przechowywanie :) Skrzynie wymagały porządnego szlifowania. Powstał stolik i powstały skrzynie na zabawki z siedziskiem. Ze sklejki powycinałam marynarskie elementy. Do takich wycinanek mam piłę-wyrzynarkę z Dremela:) Trochę jak maszyna do szycia. Dla mnie cudo. Może nie jest to laser, ale mam formy i kształty dokładnie takie jakie potrzebuję:) Promyczkuję i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Hace poco tiempo compré unas cajas de madera de las manzanas, por supuesto, compra por mayor como suele pasar conmigo cuando se trata de la artesanía .Hice una mesa (las que se ven por todas partes de internet) y cajas para jugetes. Para cortar elementos marineros uso una sierra de Dremel :) Es un poco como una máquina de coser. No es un láser, pero puedo cortar formas que exactamente necesito. Buen fin de semana y gracias por todas visitas y comentarios!



24 komentarze:

  1. Que cajas tan preciosas!!!! Me encantan esos motivos marineros :D . Eso si es sacarle partido a la Dremel, jeje, voy a tener que practicar muchoooooo
    Besote!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Que bonitas esas cajas marineras!
    Y esas siluetas de madera cortadas te han quedado genial!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Nie dość, że bardzo praktyczne, to jeszcze piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ranyyy jakie cuda stworzyłaś !!!
    Nie dość,że podobają mi się takie poprzerabiane skrzynie to jeszcze w marynistycznym stylu !!!
    To coś naprawdę dla moich oczu :-)
    Podziwiam bez końca !!! ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło rewelacyjnie! Podziwiam!
    Ps. Jakie to szczęście mieć "graciarnie"! Bez tego ciężko jest, bo wiele rękodzielników (a ja na pewno) ma syndrom "przyda się" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniały pomysł :) Ja też mam kilka takich skrzyń hmm muszę też pomyśleć o czymś takim :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosas las cajas y los adornos marineros.
    Besitos guapa

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne skrzynie!
    Ozdobne i przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam skrzynie. Wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nos parece muy bonito ese estilo marinero que les has dado!
    Preciosas las dos!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. que bonitas Ewelina tiene mucho merito que hayas cortado las piezas marineras , besosss

    OdpowiedzUsuń
  12. Me gusta muchisimo,la idea marinera te ha quedado genial...

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wykorzystałaś te skrzynki!!! jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę są bardzo ładne :)!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne prace! Skrzynie pomieszcza wiele dziecięcych skarbów, ale przecież o to chodzi. Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem- piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. ¡Nos gusta mucho el uso que le has dado a estas cajas y su aire marinero, tan fresco y alegre!

    Muchos besos de las dos

    J&Y

    OdpowiedzUsuń
  18. te han quedado preciosas las cajas con los adornos marineros y esas telas me encantan
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wielkie WOW i to nie tylko pod tym postem, ale i pod innymi Twoimi pracami!! Bo musiałam uzupełnić mój "niebyt" tutaj i nacieszyłam oczy, piękne, profesjonalnie wykonane prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe te skrzynie, zachwyciłam się!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe te skrzynie, zachwyciłam się!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne skrzynki, a raczej ich obróbka i wykorzystanie :) Niesamowite prace

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...