Pages

niedziela, 9 kwietnia 2017

Rodzina/ Familia


Dziewczyny jesteście kochane,
bardzo wam dziękuję za wszystkie komentarze i rady na moją niemoc. Decoupagu nie dotknęłam w tym czasie, spasowałam. Szydełko poszło w ruch, troszkę mozolnie mi to idzie, ale mam nadzieję niedługo coś zaprezentować. 
Odwiedzając ostatnio siostrę zauważyłam skrzynię, którą dla niej zrobiłam na różne rodzinne pamiątki. Całkiem o niej zapomniałam, a wydaje mi się warta uwagi, więc prezentuje ją poniżej. 
Pozdrawiam Was gorąco! 
Buziaki!
Chicas,
muchas gracias por vuestros comentarios de mi ultima entrada, por vuestro soporte y buenas palabras. No hice hasta hoy nada de decoupage, pero empece hacer crochet. Pronto os presento algo.
Cuando visite mi hermana descubre una caja granda que hice para ella hace poco tiempo. Es bastante buena, pues os presentola, a ver si os gusta?
Un fuerte abrazo!
Besitos!







21 komentarzy:

  1. Piękna skrzynia!
    Rewelacyjnie ją ozdobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Me alegro de tu vuelta.
    Muy bonita la caja que le hiciste a tu hermana.
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skrzynia, taka z duszą! Lubię Ewelinko Twoje decou, zawsze czymś ciekawym zaskakujesz. A co do mocy i niemocy, to ja dziś tego stanu doświadczam i nie mogę wyjść z niego. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna skrzynia:) Życzę powrotu mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Precioso trabajo, como siempre
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego, koronka mnie urzekła! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué hermosura de caja, Ewelina, me parece de lo más delicada, los tonos, esas rosas, las letras.....Por cierto, es un sténcil o las pintas tu?? Ya si es así, me desmayo!!!
    Una preciosidad!

    Besotesss,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    OdpowiedzUsuń
  8. Och,jaka piękna!Uwielbiam Twój styl!!!
    Kilka dni temu przejrzałam sobie Twojego bloga,post po poście,tak na spokojnie.Z zachwytu wyjść nie mogę,a dziś dostałam kolejną dawkę.Przysięgam,że sztucznie tu nie słodzę.Twoje prace mają dla mnie wszystko czego poszukuję w rękodziele:duszę przede wszystkim,piękno,zapadają w pamięć,mają coś co przyciąga i każe na dłużej się zatrzymać.Wiele z nich jest idealnych,nic do nich dodać,nic z nich ująć.
    Cały czas tu do Ciebie wpadam i ciągle odkrywam coś nowego.Niedługo będę wyciągać słoje z drewna,bo robię blat stołu.Z rad skorzystam,zobaczymy czy dam radę:)))
    O niezapominajkach się nie zapomina,więc bedę częstym gościem:)Oczywiście zapraszam cię Ewelinko,również do siebie.Będzie mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko godne mistrzyni! Twoje pudełka to arcydzieła, masz wspaniałe pomysły, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna ta skrzynia i piekne przeslanie na niej , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna skrzynka i pięknie wykończona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna ta skrzyneczka !!!
    Przeurocza ☺
    Pozdrawiam miło i już świątecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest PRZEPIĘKNA, gustowne... niesamowita... naprawdę śliczna... <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozostawiam,dla Ciebie i Twoich najbliższych,życzenia wspaniałych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!!! Uwielbiam te róże:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Está preciosa
    Me imagino que es transfer y decoupage
    Pero tu hermana habrá quedado encantada
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Que preciosidad, me encanta como trabajas. Tienes un toque que da a cada uno de tus trabajos una magia especial. Besos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelinko,nominowałam Twojego bloga,do zabawy Liebster Award.Może się przyłączysz?Jeżeli nie będziesz chciała,to zrozumiem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...